Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

Da, možete u našoj poslovnici da dobijete novu karticu sa istim brojem telefona. Preporučujemo Vam da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijavite na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali Vašu karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

Informišite se o svim mobilnim uslugama.

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail
Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.