Ugovorna obaveza

Koji su uslovi međunarodnog saobraćaja u kontrola troškova tarifama?

Detaljnije

Da li mogu da pređem sa postpejda na Kontrolu troškova?

Detaljnije

Da li mogu da pređem sa pripejda na Kontrolu troškova?

Detaljnije

Da li mogu sa Kontrole troškova da pređem na postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu?

Detaljnije

Ugovorna obaveza

Kako mogu da proveravam stanje na računu?

Detaljnije

Na koje sve načine mogu da dopunim kredit?

Detaljnije

Ugovorna obaveza

Kome mogu da se obratim ukoliko zaboravim svoj PIN i PUK kod?

Detaljnije

Da li mogu da koristim roming uslugu?

Detaljnije

Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

Detaljnije

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

Informišite se o svim mobilnim uslugama.

Saznajte više