Aktiviraj, gledaj, uživaj.
Šta je aplikacija Apollon?
Aplikacija Apollon omogućava vam onlajn gledanje popularnih filmova i serija iz Apollon Video kluba. Namenjena je za mts korisnike i može se koristiti na mobilnim uređajima (mobilnom telefonu, tabletu i računaru), kao i na Smart TV-u.
Za koje operativne sisteme je aplikacija Apollon predviđena?
Ova aplikacija je dostupna na Android i iOS operativnom sistemu, ali i za najnovije verzije pretraživača Chrome, Firefox, Edge.Za njeno korišćenje neophodan je internet – preko mobilne mreže ili preko WiFi-a. Ukoliko aplikaciju Apollon koristite preko mts mobilne mreže, internet saobraćaj vam se ne naplaćuje.
Korišćenje aplikacije moguće je na teritoriji Srbije (uključujući KiM). Internet saobraćaj u romingu se naplaćuje po važećoj tarifi.
U jednom trenutku moguće je korišćenje usluge samo na jednom uređaju. Logovanjem na aplikaciju na drugom uređaju i pokretanjem strima, automatski se isključuje korišćenje aplikacije na prethodnom uređaju (ne postoji ograničenje u broju zamena uređaja).
Kako se možete prijaviti na ovu aplikaciju?
Za uslugu Apollon možete se prijaviti: putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra na 0800 100 100 ili u najbližoj mts poslovnici.
Prilikom aktivacije usluge i nakon izbora paketa Apollon, na portalu/aplikaciji Moj mts biće vam prikazan način naplate – preko zbirnog računa. Nakon aktivacije usluge, bićete preusmereni na Apollon aplikaciju u Google Play/App internet prodavnici da biste je instalirali. Ukoliko uslugu aktivirate putem Kontakt centra, operater će vas usmeriti na odgovarajuću internet prodavnicu za instalaciju aplikacije i predočiti vam način logovanja na Apollon aplikaciju.
U okviru aplikacije Apollon potrebno je zatim da izaberete operatora mts i unesete svoje ime i lozinku sa naloga Moj mts da biste se registrovali za korišćenje usluge.
Pretplata na Apollon aplikaciju
Apollon usluga traje mesec dana i naplaćuje se preko zbirnog računa.
Cena mesečne naknade za Apollon iznosi 699 dinara (sa PDV-om). U mesecu aktivacije usluga se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja.
Pretplata se automatski obnavlja dok sami ne otkažete uslugu. U mesecu deaktivacije naplaćuje se pun iznos i usluga traje do kraja meseca.
Pravo na besplatnu Apollon aplikaciju
Pravo na besplatno korišćenje Apollon aplikacije imaju korisnici postpejd tarifa Omorika i Soko, kao i korisnici navedenih tarifa u okviru BOX i Super Plan TV paketa, tokom trajanja ugovorne obaveze. Korisniku se Apollon usluga ne uključuje automatski, već je potrebno da se za nju prijavi.
Prestanak korišćenja Apollon aplikacije
Uslugu možete da otkažete putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili dolaskom u poslovnicu. U mesecu deaktivacije usluga će vam biti dostupna do kraja kalendarskog meseca i naplaćuje se u punom iznosu za taj mesec.
Prijava smetnje
Smetnje možete prijaviti na jedan od sledećih načina:
- Pozivom na broj 0800 100 100
- Prijavom na čet kanalu
- Dolaskom na prodajno mesto Telekoma Srbija
- Putem društvenih mreža
- Prijavom na e-mail: info@telekom.rs ili mtsinfo@telekom.rs