-
iris TV
Da li mogu da zabranim kupovinu u okviru Video kluba?
DetaljnijeKupio sam film u Video klubu, koliko dugo mi je dostupan za gledanje?
DetaljnijeDa li se sadržaj iz Video kluba dodatno naplaćuje?
DetaljnijeKako da naručim film iz Video kluba?
DetaljnijeŠta mi nudi Video klub?
DetaljnijeDa li uz iris TV dobijam i HD kanale?
DetaljnijeDa li postoji ograničenje u broju prelazaka sa osnovnog paketa na drugi osnovni paket u toku jednog meseca i kako se naplaćuje?
DetaljnijeŠta je novo i unapređeno u odnosu na prethodnu TV ponudu?
DetaljnijeDa li mogu da koristim servis iris TV bez Ugovorne obaveze?
DetaljnijeDa li mogu da koristim iris TV na više TV uređaja u svom poslovnom prostoru?
DetaljnijeKome/gde se mogu prijaviti problemi u korišćenju TV servisa ili opreme?
DetaljnijeImam kablovsku televiziju kod drugog operatera. Da li mogu preko vas da aktiviram iris TV?
DetaljnijePropustio sam svoju omiljenu TV emisiju, kako mogu ponovo da je pogledam?
DetaljnijeDa li je iris tv digitalizovan, da li je potrebno da obezbedim STB (Set Top Box) uređaj i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?
DetaljnijeTu smo za sva vaša pitanja i sugestije