iris TV

Da li mogu da zabranim kupovinu u okviru Video kluba?

Detaljnije

Kupio sam film u Video klubu, koliko dugo mi je dostupan za gledanje?

Detaljnije

Da li se sadržaj iz Video kluba dodatno naplaćuje?

Detaljnije

Kako da naručim film iz Video kluba?

Detaljnije

Šta mi nudi Video klub?

Detaljnije

Da li uz iris TV dobijam i HD kanale?

Detaljnije

Da li postoji ograničenje u broju prelazaka sa osnovnog paketa na drugi osnovni paket u toku jednog meseca i kako se naplaćuje?

Detaljnije

Šta je novo i unapređeno u odnosu na prethodnu TV ponudu?

Detaljnije

Da li mogu da koristim servis iris TV bez Ugovorne obaveze?

Detaljnije

Da li mogu da koristim iris TV na više TV uređaja u svom poslovnom prostoru?

Detaljnije

Kome/gde se mogu prijaviti problemi u korišćenju TV servisa ili opreme?

Detaljnije

Imam kablovsku televiziju kod drugog operatera. Da li mogu preko vas da aktiviram iris TV?

Detaljnije

Propustio sam svoju omiljenu TV emisiju, kako mogu ponovo da je pogledam?

Detaljnije

Da li je iris tv digitalizovan, da li je potrebno da obezbedim STB (Set Top Box) uređaj i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

Detaljnije

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak