Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Moj mts

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Da li mogu da obnovim ugovor onlajn?

    Ugovor za postpejd tarifu možete da obnovite putem aplikacije/portala Moj mtsDovoljno je da se prijavite na Moj mts putem veb portala ili mobilne aplikacije. Nakon prijave, odaberite željenu postpejd tarifu i period trajanja ugovora – 12 ili 24 meseca. Ugovorna dokumentacija će vam biti dostavljena na vašu izabranu mejl adresu.

    Ova opcija je dostupna korisnicima čija je ugovorna obaveza istekla ili onima koji imaju manje od tri meseca do isteka ugovora.


  • Šta mi omogućava nalog Moj mts?

    Moj mts nalog (korisničko ime i lozinka) omogućava jednostavnu kupovinu i korišćenje mts usluga. Registracijom naloga na sajtu moguće je online sklopiti ugovor, kupiti telefon, proveriti stanje, platiti i pregledati mts račune, listinge saobraćaja, aktivirati tarifne dodatke, pregledati usluge koje se koriste i još mnogo toga.

  • Kako da promenim podatke (e-mail adresu i lozinku) definisane prilikom registracije?

    Potrebno je izvršiti prijavu na naš sajt u delu Moj mts i izabrati opciju Promena podataka.

  • Kako da se registrujem na mts sajtu, kako da kreiram korisničko ime i lozinku?

    Registracija se može obaviti na sajtu u delu Moj mts, opcija Kreiraj nalog, ili u poslovnicama.