Da biste bili u mogućnosti da koristite video poziv morate omogućiti "pop up" za ovu stranicu.
Aktivirajte željenu uslugu na Digimarketu putem mts ili Moj mts portala, zaduženjem mts pripejd ili postpejd mobilnog računa.
Kliknite na tab Aplikacije i izaberite opciju Digimarket, zatim pronađite željeni sadržaj i kliknite na dugme „Aktivirajte“. U novom prozoru unesite tražene podatke (korisnički nalog ukoliko aplikacija traži, imejl adresu, željeni paket, broj mobilnog telefona za plaćanje) i potvrdite unete podatke klikom na dugme „Aktivirajte“. Unesite SMS kod koji će stići na vaš broj telefona i potvrdite ga, nakon čega će se izvršiti naplata sredstava sa vašeg pripejd/postpejd računa, a željeni sadržaj će biti aktiviran.
Pevajte vaše omiljene pesme uz Stingray karaoke, igrajte omiljene video igre, okupite se na Twitch-u sa milionima drugih ljudi, komunicirajte i pravite svoju zabavu, i još mnogo toga u okviru Digimarketa.
Uslugu koju ste aktivirali na Digimarketu možete da deaktivirate: putem mts ili Moj mts portala. U okviru Digimarketa kliknite na dugme „Pregledajte Vaše servise“ i unesite vaš imejl ili broj telefona. Nakon unosa dobijenog koda prikazaće vam se lista aktiviranih i jednokratno kupljenih usluga za uneti e-mail/broj telefona, pa možete izabrati uslugu koju želite da deaktivirate klikom na dugme „Odjava“.
Šta je Digimarket?
Digimarket predstavlja digitalnu prodavnicu Telekom Srbija u okviru koje korisnici mogu pronaći i kupiti različite digitalne sadržaje i aplikacije.
Kako možete aktivirati servise iz ponude Digimarketa?
Aktivaciju usluga u okviru Digimarketa možete izvršiti putem mts i moj mts portala. Kupovina je u ovom trenutku omogućena zaduženjem mts prepaid i postpaid mobilnog računa. Za korisnike koji se uloguju Moj mts nalogom, kupovina je jednostavnija jer ne morate da unosite broj telefona, ukoliko ga/ih imate i okviru svog naloga, kao ni da unosite SMS kod. Koraci aktivacije:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Pronađete željenu aplikaciju i kliknete na dugme „Aktivirajte“.
3. Na novom ekranu popunite tražene podatke:
• Korisnički nalog na izabranoj aplikaciji/sadržaju (ukoliko izabrana aplikacija zahteva)
• Unesite (ili izaberite ukoliko ste ulogovani) Vašu e-mail adresu
• Odaberite paket koji želite da aktivirate
• Unesite broj mobilnog telefona za plaćanje. U slučaju da ste na mts portal ulogovani preko Moj mts naloga, Vaši mobilni brojevi će biti izlistani u okviru padajuće liste i nije potreban unos SMS koda
• Potvrdite unete podatke klikom na „Aktivirajte“.
4. Na vaš broj telefona biće poslat SMS kod koji je potrebno uneti u prazno polje na ekranu.
5. Potvrdom SMS koda vrši se naplata sredstava sa Vašeg prepaid ili postpaid broja, a željena aplikacija biće aktivirana.
6. Na sledećem ekranu prikazaće se obaveštenje o ishodu kupovine, a na Vašu e-mail adresu stići će potvrda o uspešnoj aktivaciji.
Pregled aktivnih servisa na Digimarketu
Pregled servisa koje ste aktivirali na Digimarketu možete pogledati na mts i moj mts portalu po sledećim koracima:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Kliknete na dugme "Pregledajte Vaše servise"
3. Unesite vaš e-mail ili broj telefona u polje za unos i kliknite na link za slanje koda na e-mail/broj telefona
4. Unesite dobijeni kod u polje za unos.
5. Prikazaće vam se stranica liste aktiviranih i jednokratno kupljenih usluga za uneti e-mail/broj telefona
Odjava pretplate za aktivne servise na Digimarketu
Odjavu, odnosno deaktivaciju servisa koje ste aktivirali na Digimarketu možete izvršiti na mts i na moj mts portalu po sledećim koracima:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Kliknete na dugme "Pregledajte Vaše servise".
3. Unesite vaš e-mail ili broj telefona u polje za unos i kliknite na link za slanje koda na e-mail/broj telefona
4. Unesite dobijeni kod u polje za unos
5. Prikazaće vam se stranica liste aktiviranih i jednokratno kupljenih usluga za uneti e-mail/broj telefona
6. Potrebno je da kliknete na dugme „Odjava“ u dnu kartice usluge čiju pretplatu želite da odjavite.
7. Prikazaće vam se poruka o uspešnoj odjavi pretplate za datu uslugu.
Reklamacije
Prigovore/reklamacije možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
• U poslovnici, u pisanoj formi
• elektronski na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs ili info@telekom.rs
• pozivom kontakt centra na 0800 100 100
Prilikom podnošenja prigovora/reklamacije, potrebno je da jasno naznačite razlog podnošenja prigovora.
Pozovi nas
Kupi uređaj, odaberi tarifu/paket, obnovi
ugovor. Pozovi 0800 100 150.
Poslovnice
Poseti naša prodajna mesta
i saznaj sve što te interesuje.
Česta pitanja
Proveri da li već postoji odgovor
na tvoje pitanje.
Pitaj nas
Kontaktiraj nas i
reši svaku nedoumicu.
Kontakt centar
Tu smo za tebe 24/7.
Pozovi 0800 100 100.