Šta je aplikacija Arena Cloud?
Arena Cloud je aplikacija koja omogućava praćenje najjačih klupskih takmičenja na svetu u dva najpopularnija sporta, košarci i fudbalu. Pored sportskog sadržaja, u okviru aplikacije u Video klubu emituju se domaće serije i klasici domaćih filmova, a očekuje vas i drugi bogat sadržaj na kanalima Arena Cloud paketa.
Aplikacija obuhvata dva osnovna paketa Silver i Gold, kao i paket Aca Lukas.
Za koje operativne sisteme je aplikacija Arena Cloud predviđena?
Ova aplikacija je dostupna na Android, iOS i Huawei operativnim sistemima, ali i za Smart televizore, Samsung, Lg, Apple Tv, Android Tv, Amazon Fire Stick. Za njeno korišćenje neophodan je internet – preko mobilne mreže ili preko WiFi-a. U jednom trenutku moguće je korišćenje sadržaja samo na jednom uređaju.
Kako se možete prijaviti na ovu aplikaciju?
Usluga Arena Cloud na raspolaganju je svim mts korisnicima, kao i korisnicima drugih operatora.
mts korisnici se za uslugu mogu prijaviti putem portala/aplikacije Moj mts (korišćenjem naloga Moj mts), pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili dolaskom u mts poslovnicu, dok se oni koji nisu mts korisnici mogu prijaviti pozivom Kontakt centra (0800 100 100) ili dolaskom u mts poslovnicu i uslugu plaćaju preko zbirnog računa.
Prilikom aktivacije usluge i nakon izbora paketa koji želite da aktivirate, biće vam prikazani načini naplate. Pri izboru naplate preko zbirnog računa potrebno je da izaberete zbirni račun sa kojeg će se izvršiti naplata (ukoliko se na vas vodi više zbirnih računa). Nakon uspešne aktivacije usluge kod naplate zbirnog računa, dobićete poruku o uspešnoj aktivaciji i navedenom zbirnom računu koji ste izabrali za naplatu.
Nakon aktivacije usluge putem portala/aplikacije Moj mts, bićete preusmereni na Arena Cloud aplikaciju u Google Play/App/Huawei internet prodavnici da biste je instalirali. Ukoliko uslugu aktivirate putem Kontakt centra, operater će vas usmeriti na odgovarajuću internet prodavnicu za instalaciju aplikacije i predočiti vam način logovanja na Arena Cloud aplikaciju.
U okviru aplikacije Arena Cloud potrebno je zatim da izaberete operatora mts i unesete svoje ime i lozinku sa naloga Moj mts da biste se registrovali za korišćenje usluge.
Pretplata na Arena Cloud uslugu i ponuda paketa
Arena Cloud usluga (Silver i Gold paket) naplaćuje se mesečno, a u mesecu aktivacije proporcionalno broju dana korišćenja. U mesecu deaktivacije naplaćuje se pun iznos i paket važi do kraja meseca. Pretplata na paket automatski se obnavlja dok ga sami ne otkažete. Usluga se naplaćuje preko zbirnog računa koji sami izaberete.
U ponudi Arena Cloud usluge je i paket Aca Lukas, koji se naplaćuje jednokratno (nema mesečne pretplate). Paket je neograničenog trajanja i možete da ga aktivirate nezavisno od osnovnih paketa Silver i Gold (možete da imate aktivan samo paket Aca Lukas). Ukoliko ste prvo aktivirali Aca Lukas paket možete naknadno da se prijavite na Silver ili Gold paket.
Korisnik ne može da se odjavi sa paketa Aca Lukas. Ukoliko imate aktivan neki od osnovnih paketa Silver ili Gold i paket Aca Lukas, prilikom odjave sa paketa Silver ili Gold ostaje aktivan paket Aca Lukas.
Kako mogu da promenim svoj Arena Cloud paket?
Promenu paketa možete da izvršite jednom mesečno putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100, dolaskom u poslovnicu ili putem aplikacije Arena Cloud (u delu „Moja Arena“).
Ukoliko vršite promenu paketa kroz Arena Cloud aplikaciju, ulaskom u deo „Moja Arena“ bićete preusmereni na portal/aplikaciju Moj mts i deo koji se odnosi na aktivaciju Arena Cloud paketa.
Promena paketa se vrši istog trenutka (u danu promene paketa). U mesecu promene paketa naplata je proporcionalna broju dana korišćenja. Možete da prelazite sa manjeg na veći paket i obrnuto.
Kako mogu da gledam sadržaj Arena Cloud paketa na televizoru?
Sadržaj Arena Cloud paketa je moguće gledati na televizoru na dva načina. Ukoliko posedujete televizor sa liste preporučenih uređaja (Samsung smart televizor, Lg smart televizor, Apple TV, Amazon Fire Stick ili Android TV), možete odabrati jedan od ponuđenih paketa i kao dodatnu opciju obeležiti da želite da gledate sadržaj na Smart TV uređaju. Nakon što izvršite kupovinu Arena Cloud paketa, možete se ulogovati na Smart TV aplikaciju sa istim korisničkim imenom i lozinkom sa kojom se logujete na mobilni telefon. Preporučujemo da pre kupovine paketa, proverite da li se Smart TV koji koristite nalazi na listi preporučenih uređaja.
Ukoliko ne posedujete televizor koji se nalazi na listi preporučenih uređaja, sadržaj na TV ekranu možete gledati i pomoću Cast funkcije, koja je dostupna kroz Arena Cloud aplikaciju. Potrebno je da vaš televizor poseduje Cast funkciju ili da koristite neki od drugih uređaja za Cast. Naša preporuka je Google Chromecast ili neki od Android Set Top Box uređaja koji imaju u sebi ugrađen Cast. Nakon što sadržaj sa telefona podelite sa vašim televizorom, aplikacija će raditi u pozadini, tako da mobilni uređaj možete neometano da koristite.
Koja brzina Internet konekcije je potrebna za gledanje Arena Cloud aplikacije?
Za najbolje korisničko iskustvo pri korišćenju Arena Cloud aplikacije preporučujemo da koristite internet minimalne brzine od 5 Mb/s, a za gledanje sadržaja na Smart TV aplikaciji internet minimalne brzine od 10Mb/s. Kvalitet reprodukcije zavisi i od performansi uređaja koji koristite.
Da li Arena Cloud aplikacija radi i preko mobilne mreže?
Da, ukoliko ne koristite WiFi uređaj, Arena Cloud aplikacija vam je dostupna preko mts 4G mobilne mreže. Korišćenje aplikacije preko mts mobilne mreže se ne naplaćuje.
Prestanak korišćenja Arena Cloud paketa
Uslugu možete da otkažete putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili dolaskom u poslovnicu. U mesecu deaktivacije usluga će vam biti dostupna do kraja kalendarskog meseca i naplaćuje se u punom iznosu za taj mesec. Prilikom deaktivacije usluge dobićete obaveštenje do kada vam je usluga dostupna.
U slučaju da imate aktivan i paket Aca Lukas, deaktivacijom Silver ili Gold paketa ne deaktivira se Aca Lukas paket.
Prijava smetnje
Smetnje možete prijaviti na jedan od sledećih načina:
- Pozivom na broj 0800 100 100
- Prijavom na čet kanalu
- Dolaskom na prodajno mesto Telekoma Srbija
- Putem društvenih mreža
- Prijavom na e-mail: info@telekom.rs ili mtsinfo@telekom.rs