Zašto je iznos na računu veći od postavljenog limita?

„Limit po liniji" omogućava kontrolu potrošnje na određenom poslovnom postpejd broju i predstavlja maksimalan novčani iznos kojim se u toku meseca može zadužiti poslovni postpaid račun. Limit se odnosi na pozive i SMS poruke ostvarene u Srbiji i ne uključuje mesečnu naknadu, PDV, ratu za telefon/uređaj, MMS, internet, VAS.
Ukoliko ste započeli sesiju (pozivom ili korišćenjem interneta), Telekom Srbija neće prekinuti sesiju po dostizanju limita, već odlazni saobraćaj biti onemogućen po završetku sesije.Na taj način može biti dostignut iznos veći od postavljenog limita.

Povežite Internet, mobilnu i fiksnu u jedan paket.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak