Način rada poslovnica tokom vanrednog stanja

Posvećeni brizi o bezbednosti svih

U skladu sa vrednostima kompanije i brigom o našim korisnicima, preuzeli smo sve mere kako bismo vam olakšali korišćenje naših usluga i pružili maksimalnu zaštitu i informisanost tokom vanrednog stanja.

Usled trenutne situacije, mts poslovnice će od danas, 17. marta, raditi sa izmenjenim radnim vremenom, dok će svi naši korisnici i dalje moći da sve željene informacije u vezi sa našim uslugama dobiju putem našeg sajta, pozivom kontakt centra na broj 0800 100 100, kao i putem naših društvenih mreža.

Kao društveno odgovorna kompanija kojoj su zaštita i sigurnost svojih korisnika na prvom mestu, sprovodimo sve adekvatne mere u cilju očuvanja vašeg sveopšteg dobrog stanja. Usled pandemije virusa COVID-19 povećali smo mere predostožnosti u svim našim poslovnicama:

  • ograničili smo broj ljudi koji mogu da borave u poslovnici (poslovnice će primati samo onoliko korisnika istovremeno koliko ima trenutno slobodnih agenata);
  • u skladu sa mogućnostima držimo odstojanje između svakog korisnika u redu ispred poslovnica, kao i u samim poslovnicama;
  • redovno se dezinfikuje unutrašnjost svih poslovnica.

O svim budućim izmenama blagovremeno ćemo vas informisati.

Želimo vam da budete dobro, čuvate sebe i svoje voljene!

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail