Telcast - Kako se gradi imidž svetske destinacije

Miloš Milovanović gost u Telcast emisiji o imidžu svetske destinacije.

U novoj epizodi Telcasta razgovaramo sa Milošem Milovanovićem, stručnjakom za brendiranje destinacija, business event industriju i intelektualni kapital. Milovanović je partner u međunarodnoj firmi GainingEdge i već godinama pomaže destinacijama da kroz događaje, znanje i susrete izgrade imidž na globalnoj mapi event industrije.

Miloš je radio širom Evrope i Bliskog istoka, a Srbiju vidi kao prostor velikog potencijala za saradnju i trgovinu u globalno polarizovanom svetu. On govori o značaju Sava centra i kongresnih prostora na Novom Beogradu i objašnjava zašto su obrazovanje, zdravstvo, nauka i infrastruktura preduslovi razvoja svake destinacije.

Saznaj i kako se na intelektualni kapital nadovezuju PR, storytelling i moderne tehnologije poput društvenih mreža i veštačke inteligencije, kako se biraju dobri događaji – oni koji ostavljaju nasleđe i jačaju oblast u kojoj su organizovani i kakvu razvojnu šansu donosi EXPO 2027.

Ne propusti inspirativnu epizodu Telcasta – 17. oktobra u 20 časova, na našem YouTube kanalu.

Datum objave:
Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.