U novoj epizodi Telcasta razgovaramo sa Ivanom Laković, direktorkom agencije Luxury Integrated i predsednicom Adriatic Luxury Business Association (ALBA), o luksuzu koji, kako navodi, menja oblik kroz vreme i digitalnu revoluciju, iznova se definiše i prilagođava novim generacijama.
Nakon završenih studija političkih nauka i doktorata, Ivana je nastavila akademsku karijeru u Parizu, što joj je donelo međunarodni kredibilitet i dodatnu dimenziju u profesionalnom radu. Sa više od dve decenije iskustva u marketingu, ističe da luksuz nije samo brend, već spoj kulture, umetnosti i autentičnog stila. Današnji trend, dodaje, vodi povratku istinskim vrednostima, a za nju je najveći luksuz slobodno vreme i mogućnost da se isključi i uživa u jednostavnosti života.
Saznajte da li luksuz danas znači brend ili autentičnost, i može li Beograd postati strateška tačka na globalnoj mapi luksuznih brendova?
Gledajte novi Telcast večeras, 3. oktobra, u 20h, na našem YouTube kanalu.
