Telcast - Digitalni marketing i uticaj generacije Z

Vlasnica marketinške agencije Red Communication, Danijela Popović Jurić na crnoj pozadini sa crvenim natpisom Digitalni marketing i uticaj generacije Z.

U najnovijoj epizodi Telcasta razgovaramo sa Danijelom Popović Jurić, vlasnicom agencije Red Communication.

U svet komunikacija zakoračila je pre gotovo tri decenije, kada je svoju novinarsku karijeru započela na RTS-u u vremenu kada su vesti stizale faksom, a zatim 2003. uz podršku supruga, odlučuje da pokrene marketinšku agenciju. Iako u tom trenutku nije imala klijente, imala je znanje, iskustvo i veliku mrežu poznanstava.

U razgovoru nam je otkrila kako izgleda rad u industriji koja se menja iz minuta u minut i koliko je izazovno balansirati između ideja, očekivanja i trendova. Posebno je istakla vrednosti koje karakterišu njene saradnike, pripadnike Z generacije, kao što su autentičnost, odgovornost i potreba za iskrenom, direktnom komunikacijom.

Veruje da su društvene mreže postale glavni medij, a influenseri najuticajniji prenosioci poruka. Smatra da je AI postao nezaobilazan alat u svakodnevnom radu, ali i dalje čvrsto veruje da bez ljudske emocije i intuicije nema istinski dobre kampanje.

Ne propusti da gledaš novu epizodu Telcasta večeras, 23. maja u 20h, na našem YouTube kanalu.

Datum objave:
Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.