Slušajte omiljene pesme domaćih i regionalnih muzičkih izvođača onlajn putem mobilnog uređaja i aplikacije Balkan Myusic, bilo kada i bilo gde.
Ukoliko ste novi ili postojeći korisnik Omorika ili Soko tarife, u okviru BOX paketa ili ne, možete besplatno da koristite aplikaciju, i to u periodu od:
• Omorika 3 - 3 meseca besplatno od prve aktivacije (važi za ugovore zaključene od 01.09.2021.)
• Omorika 6, Omorika 8 - 3 meseca besplatno od prve aktivacije
• Omorika 15 - 12 meseci besplatno od prve aktivacije
• Omorika 16, Omorika 30, Soko, Soko Lite, Soko Max - besplatno tokom cele ugovorne obaveze
Promotivne povoljnosti se odnose na korisnike koji su pod ugovornom obavezom za navedene tarife.
Šta je aplikacija Balkan Myusic?
Aplikacija Balkan Myusic omogućava vam onlajn slušanje domaće muzike, kao i muzike iz regiona. Namenjena je za mts korisnike i može se koristiti na mobilnim uređajima (mobilnom telefonu, tabletu i računaru).
Za koje operativne sisteme je aplikacija Balkan Myusic predviđena?
Ova aplikacija je dostupna na Android (5.0 i više), iOS (13 i više), MacOS i Winows operativnom sistemu, ali i za pretraživače Firefox (84 i više), Chrome (87 i više), Safari (14 i više) i Edge (86 i više). Za njeno korišćenje neophodan je internet – preko mobilne mreže ili preko WiFi-a. Ukoliko aplikaciju Balkan Myusic koristite preko mts mobilne mreže, internet saobraćaj vam se ne naplaćuje. Korišćenje aplikacije moguće je na teritoriji Srbije (uključujući KiM), kao i na drugim teritorijama. Internet saobraćaj u romingu se naplaćuje po važećoj tarifi.
U jednom trenutku moguće je korišćenje usluge samo na jednom uređaju. Logovanjem na aplikaciju na drugom uređaju i pokretanjem strima, automatski se isključuje korišćenje aplikacije na prethodnom uređaju (ne postoji ograničenje u broju zamena uređaja).
Kako se možete prijaviti na ovu aplikaciju?
Za uslugu Balkan Myusic možete se prijaviti: putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u najbližoj mts poslovnici .
Prilikom aktivacije usluge i nakon izbora „Aktiviraj Balkan Myusic“, na portalu/aplikaciji Moj mts biće vam prikazan način naplate. Nakon aktivacije usluge, bićete preusmereni na Balkan Myusic aplikaciju u Google Play/App Store/Huawei Gallery internet prodavnici da biste je instalirali. Ukoliko uslugu aktivirate putem Kontakt centra, operater će vas usmeriti na odgovarajuću internet prodavnicu za instalaciju aplikacije i predočiti vam način logovanja na Balkan Myusic aplikaciju.
Nakon instalacije aplikacije izaberite prvo „Registrujte se“ i kreirajte Balkan Myusic nalog unosom dodatnih podataka (imejl i lozinka) kojim ćete se prijavljivati na aplikaciju u toku korišćenja. Nakon toga, izaberite operatora mts i unesite svoje ime i lozinku sa Moj mts naloga kako biste se prijavili za korišćenje usluge.
Pretplata na Balkan Myusic uslugu i ponuda paketa
U ponudi Balkan Myusic usluge je jedan paket čije je trajanje mesec dana.
Pravo na besplatni paket Balkan Myusic
Ukoliko ste novi ili postojeći korisnik Omorika ili Soko tarife, u okviru BOX paketa ili ne, možete besplatno da koristite aplikaciju, i to u periodu od:
· Omorika 3 - 3 meseca besplatno od prve aktivacije (važi za ugovore zaključene od 01.09.2021.)
· Omorika 6, Omorika 8 - 3 meseca besplatno od prve aktivacije
· Omorika 15 - 12 meseci besplatno od prve aktivacije
· Omorika 16, Omorika 30, Soko, Soko Lite, Soko Max - besplatno tokom cele ugovorne obaveze
Promotivne povoljnosti se odnose na korisnike koji su pod ugovornom obavezom za navedene tarife i koji do sada nisu imali aktiviranu aplikaciju Balkan Myusic
Period besplatnog korišćenja aplikacije računa se od datuma prve aktivacije usluge.
Korisnik sam aktivira uslugu Balkan Myusic na jedan od sledećih načina: putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u najbližoj mts poslovnici (usluga nije automatski aktivirana).
Cena mesečne naknade za Balkan Myusic, nakon isteka promotivnog perioda, iznosi 399 dinara (sa PDV-om). U mesecu aktivacije, kao i u mesecu isteka besplatnog perioda, usluga se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja.
Pretplata na paket automatski se obnavlja dok ga sami ne otkažete. U mesecu deaktivacije naplaćuje se pun iznos i paket važi do kraja meseca.
Ukoliko korisnik deaktivira uslugu u toku perioda njenog besplatnog korišćenja, promocija mu više neće biti na raspolaganju. Ako se u toku svoje ugovorne obaveze opet prijavi na Balkan Myusic, korisnik plaća mesečnu naknadu za njeno korišćenje koja iznosi 399 dinara.
Ukoliko korisnik aktivira aplikaciju sa promo benefitom i u toku trajanja promocije pređe sa više tarife na nižu tarifu za koju ne važi promocija, korisniku se deaktivira usluga Balkan Myusic. Sa druge strane, ukoliko korisnik pređe sa niže tarife koja nema benefit za Balkan Myusic na neku od viših tarifa (pod ugovornom obavezom) za koju postoji promocija, korisnik ima prava na Balkan Myusic promociju (n meseci besplatno u zavisnosti od izabrane tarife).
Ukoliko korisnik u toku ugovorne obaveze pređe sa postpejd tarife, koja ima određene uslove promocije za Balkan Myusic, na višu tarifu sa drugim uslovima promocije, dobija uslove promocije koji važe za tarifu na koju je prešao, npr. korisnik koji ima ugovornu obavezu za tarifu Omorika 8 i u toku ugovorne obaveze pređe na tarifu Omorika 16 dobija promociju Balkan Myusic predviđenu za Omorika 16 tarifu, ukoliko je do trenutka prelaska već nije iskoristio. Ukoliko je korisnik već započeo besplatno korišćenje Balkan Myusic, npr. jedan mesec pre samog prelaska na tarifu Omoriku 16, prelaskom na Omoriku 16 dobija mogućnost da besplatno koristi Balkan Myusic tokom preostalih meseci do isteka promotivnog perioda predviđenog za tarifu Omorika 16.
Korisnici koji imaju postpejd tarife koje nisu obuhvaćene ovom promocijom, kao i korisnici koji su aktivirali Balkan Myusic pre 16. jula 2021. plaćaju punu cenu mesečne naknade za korišćenje aplikacije (399 dinara).
Usluga Balkan Myusic se naplaćuje preko zbirnog računa koji sami odaberete na portalu Moj mts prilikom aktivacije usluge.
Prestanak korišćenja Balkan Myusic paketa
Uslugu možete da otkažete putem portala/aplikacije Moj mts, pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili dolaskom u poslovnicu. U mesecu deaktivacije usluga će vam biti dostupna do kraja kalendarskog meseca i naplaćuje se u punom iznosu za taj mesec.
Prijava smetnje
Smetnje možete prijaviti na jedan od sledećih načina:
• Pozivom na broj 0800 100 100
• Prijavom na čet kanalu
• Dolaskom na prodajno mesto Telekoma Srbija
• Putem društvenih mreža
• Prijavom na e-mail: info@telekom.rs ili mtsinfo@telekom.rs