Šta ako mi se pokvari uređaj? Dobijam li zamenski? U kom roku?

Uređaj dolazi sa 2 godine garancije, što znači da u slučaju kvara u tom periodu imate obezbeđen identičan zamenski uređaju u roku od maksimalno 24 sata, uz čuvanje i transfer svih vaših poslovnih podataka sa originalne kase. Vezano uz kvarove, bitno je napomenuti da je ovo Android uređaj najnovije generacije, i da u poređenju sa fiskalnim kasama koje su do sada bile na tržištu nema učestale kvarove komponenti pa samim tim ni potrebu za redovnim servisom.

Najveći broj komplikacija sa kojima se možda susretnete će biti softverskog tipa i rešavaće se na daljinu preko korisničke i tehničke podrške.

Informišite se o svim mobilnim uslugama.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak