Kako da zamenim SIM karticu?

Aktivacija kartice dostupna je korisnicima koji imaju Biznet ugovor i koji sna raspolaganju imaju određeni broj blanko kartica, tj. kartica koje nisu u upotrebi i koje još uvek nisu vezane za neki konkretan broj telefona.

Da biste izvršili zamenu kartice potrebno je da:

  • U meniju sa leve strane ekrana kliknete na opciju „Mobilna telefonija“ da bi se otvorile dostupne opcije.
  • Kliknite na opciju „Upravljanje karticama“ i otvoriće se strana sa četiri taba od kojih je potrebno izabrati tab „Zamena kartice“.
  • Pojaviće se strana sa dva padajuća menija. Iz levog birate broj telefona, tj. MSISDN, za koji treba zameniti karticu, a iz desnog treba da odaberete redni broj kartice, tj. ICCID, koju držite u ruci.
  • Klikom na dugme „Zameni karticu“ u roku od nekoliko minuta prethodna kartica će biti deaktivirana, a nova će postati aktivna.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak