Kako da zamenim SIM karticu?
Aktivacija kartice dostupna je korisnicima koji imaju Biznet ugovor i koji sna raspolaganju imaju određeni broj blanko kartica, tj. kartica koje nisu u upotrebi i koje još uvek nisu vezane za neki konkretan broj telefona.
Da biste izvršili zamenu kartice potrebno je da:
- U meniju sa leve strane ekrana kliknete na opciju „Mobilna telefonija“ da bi se otvorile dostupne opcije.
- Kliknite na opciju „Upravljanje karticama“ i otvoriće se strana sa četiri taba od kojih je potrebno izabrati tab „Zamena kartice“.
- Pojaviće se strana sa dva padajuća menija. Iz levog birate broj telefona, tj. MSISDN, za koji treba zameniti karticu, a iz desnog treba da odaberete redni broj kartice, tj. ICCID, koju držite u ruci.
- Klikom na dugme „Zameni karticu“ u roku od nekoliko minuta prethodna kartica će biti deaktivirana, a nova će postati aktivna.