Kako da pošaljem prigovor na račun?

Ukoliko smatrate da račun treba korigovati, možete uložiti prigovor na račun.

  • U meniju u levom delu ekrana, kliknite na strelicu na dole kod stavke „Računi“.
  • Otvoriće Vam se podmeni iz kog treba da izaberete opciju „Prigovor na račun“.
  • Otvoriće vam se strana na kojoj treba da izaberete broj i mesec zbirnog računa na koji podnosite prigovor.
  • Klikom na strelicu u donjem desnom uglu ekrana prelazite na sledeću stranu gde treba da unesete kontakt podatke i razlog zašto podnosite prigovor u slobodnoj formi u polje „Opis problema“.
  • Postoji i opcija dodavanja priloga u vidu nekog dokumenta. U slučaju da želite da priložite više dokumenata, potrebno je da ih spakujete u jednu arhivu (npr. zip).
  • Klikom na „Pošalji“ vaš prigovor je poslat i u nakon naše provere možete očekivati odgovor.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak