Telekom Srbija na listi CSR indeksa u Srbiji
Priznanja CSR indeksa, koja se kod nas dodeljuju prvi put, kompanijama su uručena u okviru sedme međunarodne konferencije CSR forum. U ime Telekoma Srbija, priznanje je primila Danijela Simeunović, šef Službe za korporativnu društvenu odgovornost.
„Plasman Telekoma Srbija na listi prve nacionalne platforme za procenu društvene odgovornosti kompanija, još jedna je potvrda za našu kompaniju da idemo u pravom smeru. Društveno odgovorno poslovanje duboko je ukorenjeno u korporativne vrednosti Telekoma Srbija i mi to pokazujemo i kroz odnos prema zaposlenima, prema svojim korisnicima, akcionarima i pre svega prema zajednici u kojoj poslujemo. Pored ovog priznanja stručne javnosti, raduje nas što naše aktivnosti prepoznaju i građani, jer smo, prema istraživanju agencije Faktor plus, prepoznati kao lider u oblasti DOP-a i ove godine“, izjavila je Danijela Simeunović.
Proces koji je prethodio svrstavanju kompanije na listu CSR indeksa podrazumevao je višemesečno popunjavanje detaljnog upitnika za koji su prikupljani podaci iz različitih organizacionih celina u kompaniji. Upitnik se sastojao od 117 relevantnih indikatora, svrstanih u 5 oblasti – radno okruženje, korporativno upravljanje, tržište, lokalna zajednica i životna sredina.
CSR indeks Srbija je alat kojim se prepoznaju, nagrađuju i promovišu dobre prakse poslovanja u Srbiji, u skladu sa principima održivosti, a pokrenuli su ga Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv uz podršku USAID-a.
U okviru konferencije CSR forum Telekomu Srbija je dodeljena i zahvalnica za podršku socijalnom preduzetništvu i časopisu „LiceUlice“, uličnom časopisu koji prodaju pripadnici socijalno ugroženih i marginalizovanih grupa.