Tinejdžeri u doba internet revolucije

Konferencija “Teen Talk 2017” pod pokroviteljstvom mts-a, održana je 23. novembra u beogradskom Domu omladine.


Peta po redu konferencija okupila je veliki broj javnih ličnosti iz oblasti komunikacija, psihologije, medija i filma koje su razgovarale na temu “What digital native generation wants?”, ali i o brojnim pitanjima koja muče današnje tinejdžere.

Konferenciju je otvorio ministar omladine i sporta, Vanja Udovičić, a tokom dana govorilo se o različitim temama, među kojima su: obrazovni sistem i dualno obrazovanje, cyber nasilje i njegove posledice, ko su hejteri i zašto su danas toliko popularni, zamke bulimije, anoreksije i drugih poremećaja ishrane, kao i o internet revoluciji, virtuelnom svetu, društvenim mrežama, influenserima…

Na panelu “Doba Internet revolucije” jedna od učesnica bila je Una Ratković, šef Službe za digitalni marketing i administraciju online sadržaja u Telekomu Srbija. Una je primetila da je brzina interneta uticala na sve, pa tako i na mlade: „Mladi koriste sve usluge, ali pouzdan, super brzi internet im je definitivno na samom vrhu liste prioriteta. Činjenica je i da mladi, za razliku od nas, odrastaju u doba internet revolucije, kada optička mreža ima veliku propusnu moć i omogućava istovremeno povezivanje laptopa, telefona, tableta, game konzole i drugih naprednih uređaja na internet. Danas je tehnologija napredovala do neslućenih razmera, tako da ono za šta je nama na internetu bilo potrebno dva do tri sata, danas je dostupno za neverovatnih nekoliko sekundi.“

Govoreći o saradnji sa influenserima i komunikaciji sa mladima generalno, Una je istakla i da zaposleni u Telekomu Srbija svakodnevno komuniciraju sa mladima i putem zvaničnih kanala kompanije na Fejbuku, Tviteru, Instagramu i Jutjubu i pažljivo prate njihove komentare. “Korisna nam je svaka povratna informacija, jer na ovaj način se najbolje upoznajemo sa potrebama tinejdžera i trudimo se da im kroz našu ponudu uvek izađemo u susret.”

Teen Talk konferencija postala je sinonim za manifestaciju koja na pravi način komunicira sa vrlo specifičnom ciljnom grupom – mladima uzrasta od 12 do 19 godina. Organizatori se trude da iz godine u godinu pokriju sve one teme koje su za njih važne, ali i sa čime se ova grupacija mora upoznati kako bi kroz proces odrastanja prošla što bezbolnije.

Konferencija je uspešno održana i u Novom Sadu, Nišu i Podgorici i za sve ove godine ugostila je nekoliko hiljada posetilaca.