1. Jedna od tri osobe polomi svoj telefon u prvoj godini upotrebe.
2. Svake sekunde 2 telefona bude ukradeno.
3. Popravka kod neovlašćenog servisera je rizična i skupa.
4. Garancija ne pokriva sve štete.
5. Mir je neprocenjiv.
Znamo da je telefon postao neizostavan deo biznisa, zato vam preporučujemo da zaštite vaš telefon od nenamernih fizičkih oštećenja, loma ekrana, vlage, dodira sa vodom, krađe, neovlašćenog korišćenja uređaja i neovlašćenih razgovora.
Osigurajte svoj telefon brzo i jednostavno u nekoliko koraka:
Cene osiguranja zavise od osnovne prodajne cene telefona i možete ih pronaći u tabu Osiguranje.
Telefoni iz mts ponude su osigurani od strane Dunav osiguranja u skladu sa važećim „Posebnim uslovima za kombinovano osiguranje mobilnih telefona i drugih mobilnih uređaja“ Dunav osiguranja.
Predmet osiguranja može biti isključivo nov mobilni uređaj koji je ugovoren i kupljen u mts Biznis centru uz aktivaciju Biz Morava, Biz Omorika i Biz Soko tarife i ugovornu obavezu od 24 meseca.
Uređaj se može popraviti ili zameniti za novi po osnovu osiguranja i ne može se vratiti novac u njegovoj vrednosti.
Učešće u nastaloj šteti – franšizu, korisnik plaća prilikom svake popravke osiguranog uređaja, do maksimalno 3 nastale štete.
Osiguranje počinje istog trenutka kada se potvrdi posao ugovaranja osiguranja, a korisniku se za taj mesec fakturiše pun iznos mesečne premije. Takođe, u slučaju raskida polise osiguranja korisniku se fakturiše pun iznos mesečne premije, a korisnik ostvaruje pravo na osiguranje uređaja za ceo mesec u kome je došlo do raskida osiguranja.
Za više informacija pozovite call centar Dunav osiguranja 0800 130 147.
Kako da lako prijavite štetu?
Prijavite nastalu štetu u roku od 3 dana, od ponedeljka do petka 09.00 dо 18.00 časova pozivom kontakt centra Dunav osiguranja na sledeće brojeve: