mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

Ponuda usluge iris GO za korisnike koji nemaju iris TV uslugu

​Naziv osnovnog paketa (broj kanala)Mesečna naknada (sa PDV-om)Uključeno u paketDodatni paketi/usluge koje korisnik može da aktivira
Start (40+ kanala)Start (40+ kanala)1.099Video klub: RTS, AXN Now, Arena Sport

Pauziraj

Licence za 3 mobilna uređaja
Pickbox NOW

HBO+

Gledaj unazad
Max (100+ kanala)Max (100+ kanala)1.299Video klub: RTS, AXN Now, Arena Sport, Epic Drama, SUPERSTAR, Filmbox OD

Pauziraj
Gledaj unazad

Licence za 3 mobilna uređaja
Pickbox NOW

HBO+

tekst ispod tabele

Ukoliko ste mts korisnik i nemate iris TV uslugu, možete da se opredelite za kupovinu jednog od osnovnih paketa usluge iris GO – Start ili Max paket i, nakon aktivacije usluge iris GO, uživate u omiljenim TV kanalima i dodatnim TV uslugama na vašim mobilnim uređajima. Očekuje vas i promocija – 3/6 meseci besplatno korišćenje usluge iris GO.

Na raspolaganju su vam i dodatni paketi Pickbox NOW i HBO +, kao i pojedinačni naslovi iz Video kluba koje možete da kupite po definisanim naknadama. Trajanje iznajmljenog naslova je 24 časa.

Aktivacija HBO + paketa vam omogućava i korišćenje HBO OD u okviru Video kluba.

Osnovni paketi Start i Max, dodatni paketi Pickbox NOW i HBO +, kao i dodatna usluga Gledaj unazad su obnovljivi.

CENOVNIK USLUGA

Dodatni paketi/uslugeMesečna naknada (sa PDV-om)
Pickbox nowPickbox now575
HBO+HBO+749
Gledaj unazadGledaj unazad100

tekst ispod druge tabele

Navedene cene su prikazane u dinarima, sa porezom.
Aktivacija dodatnih paketa/usluga moguća je kroz samu aplikaciju iris GO.

Deaktivaciju dodatnih paketa možete da izvršite: putem aplikacije iris GO, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnici.

Kako da aktiviram/deaktiviram iris GO?

Aktivirajte uslugu

Aktivirajte iris GO na način koji vam najviše odgovara: putem iris GO aplikacije, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnicama.

Preuzmite aplikaciju

Preuzmite iris GO aplikaciju sa App Store, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice i ulogujete se u aplikaciju unošenjem Moj mts naloga. Uslugu iris GO možete da koristite i putem računara, tako što ćete se na portalu iris.mts.rs ulogovati putem Moj mts naloga.

Uživajte u TV sadržaju

Gledajte vaše omiljene zabavne, muzičke, informativne i sportske TV emisije na vašem mobilnom telefonu, tabletu ili računaru.

Deaktivirajte uslugu

iris GO možete da deaktivirate: putem iris GO aplikacije (ne odnosi se na iris TV korisnike), pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnicama. Ukoliko tokom meseca deaktivirate iris GO, naplatiće vam se pun iznos mesečne naknade i usluga će vam biti dostupna do kraja meseca.


Detaljne informacije

iris GO za iris TV korisnike

Ukoliko ste korisnik iris TV usluge, na raspolaganju vam je dodatna usluga iris GO.

U mesecu aktivacije iris GO se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja, a u mesecu deaktivacije usluge naplatiće vam se pun iznos mesečne naknade i usluga iris GO će vam biti dostupna do kraja meseca. Biće vam zadužen račun na kome se nalazi usluga iris TV na kojoj je aktivirana dodatna usluga iris GO.

Nakon uspešne aktivacije iris GO, možete da kupujete dodatne TV pakete i pojedinačne naslove u okviru iris GO aplikacije, isključivo unosom PIN-a za kupovinu.

U okviru iris GO dostupni su vam kanali, dodatni paketi i usluge u okviru aktivnog iris TV paketa, za koje postoje prava za distribuciju na mobilne uređaje. Korišćenje aplikacije je omogućeno na 3 uređaja istovremeno.

Mesečna naknada za korišćenje usluge iris GO, nakon isteka promo perioda, iznosi 199 dinara (sa PDV-om).

iris GO za mts korisnike

Korisnicima koji imaju pravo na besplatno korišćenje iris GO usluge ona nije automatski uključena, već korisnik mora sam da je aktivira.

Period besplatnog korišćenja iris GO računa se od trenutka prve aktivacije usluge. Nakon isteka perioda besplatnog korišćenja, nastavlja se naplata usluge po komercijalnim uslovima.

Ukoliko u toku promotivnog perioda pređete na veći iris GO paket (sa Start paketa na Max paket), promocija vam više neće biti dostupna i Max paket će vam se naplaćivati po komercijalnim uslovima.

Promocija besplatnog korišćenja usluge vam neće biti na raspolaganju ukoliko u toku promotivnog perioda otkažete iris GO. U slučaju da se opet prijavite za uslugu (Start ili Max paket), iris GO ćete plaćati po komercijalnim uslovima.

U toku promotivnog perioda možete da aktivirate dodatne pakete i usluge po komercijalnim uslovima.

iris GO za korisnike Omorika i Soko tarife

Korisnik sam aktivira uslugu iris GO (usluga nije automatski uključena).

Period besplatnog korišćenja iris GO računa se od trenutka prve aktivacije usluge. Nakon isteka perioda besplatnog korišćenja (promotivni period), nastavlja se naplata usluge po komercijalnim uslovima.

Ukoliko u toku promotivnog perioda pređete na veći iris GO paket (sa Start paketa na Max paket), promocija vam više neće biti dostupna i Max paket će vam se naplaćivati po komercijalnim uslovima.

Korisnicima koji pređu sa viših postpejd tarifa na niže postpejd tarife za koje ne važi ova promocija deaktivira se usluga iris GO. Ukoliko pređete sa neke od nižih postpejd tarifa, koje nemaju benefite za iris GO, na neku od viših postpejd tarifa pod ugovornom obavezom, za koje postoji iris GO promocija, na raspolaganju vam je promocija za uslugu iris GO po definisanim uslovima.

Ukoliko u toku promotivnog perioda otkažete uslugu, promocija vam više neće biti dostupna. Sa druge strane, ukoliko se tokom ugovorne obaveze opet prijavite na iris GO, uslugu plaćate po komercijalnim uslovima.

Korisnik koji u toku ugovorne obaveze pređe sa postpejd tarife koja ima određene uslove promocije za iris GO na višu tarifu sa drugim uslovima promocije, zadržava uslove promocije iz ugovorene niže postpejd tarife (npr. Korisnik koji ima ugovornu obavezu za tarifu Omorika 1 i u toku ugovorne obaveze pređe na tarifu Omorika 2 dobija promociju iris GO predviđenu za tarifu Omorika 1, ukoliko je do trenutka prelaska već nije iskoristio. Ukoliko korisnik već besplatno koristi iris GO, npr. jedan mesec pre samog prelaska na tarifu Omorika 2, prelaskom na Omoriku 2 dobija mogućnost da besplatno koristi iris GO još preostala dva meseca do isteka promotivnog perioda za tarifu Omorika 1.

Korisnici koji su već jednom iskoristili promociju za iris GO pod jednim uslovima, ne mogu da učestvuju u promociji pod drugim uslovima.

Načini plaćanja

Ukoliko imate neku od mts usluga izuzev usluge iris TV, uslugu iris GO možete da plaćate na neki od sledećih načina:

· Zaduženjem postojećeg računa za telekomunikacione usluge: fiksnu liniju, BOX, mobilnu liniju (postpejd, mobilni internet, Kontrola troškova),

· Zaduženjem mts pripejd broja.

Kod naplate usluge zaduženjem pripejd broja, trajanje izabranog iris GO paketa (Start ili Max) je 30 dana i paket se obnavlja automatski. U slučaju naplate usluge preko zbirnog računa paket se obnavlja na mesečnom nivou.

Pojedinačni sadržaj iz Video kluba, kao i dodatne pakete i usluge, možete kupiti samo ukoliko imate aktiviran osnovni paket Start ili Max.

Naplata paketa u mesecu aktivacije srazmeran je broju dana korišćenja paketa.

U slučaju da otkažete osnovni paket Start ili Max u periodu važenja dodatnog paketa, automatski se otkazuje i dodatni paket i TV sadržaj je dostupan:

· Do kraja meseca u slučaju zaduženja računa za fiksnu liniju, BOX i mobilnu liniju (postpejd, mobilni internet, Kontrola troškova),

· Do isteka naknade osnovnog paketa (30 dana) u slučaju zaduženja mts pripejd broja.

Promena osnovnog paketa

U toku meseca možete jednom da promenite osnovni paket. Promena je moguća bez obzira da li prelazite sa manjeg paketa na veći ili obrnuto. Na primer, ukoliko imate Start paket i želite da pređete na Max, promenu možete da izvršite jednom u toku meseca. Sa druge strane, ukoliko ponovo želite da izvršite promenu paketa, na primer da se vratite na Start paket, promenu možete da izvršite u sledećem mesecu.

Prilikom promene paketa (bez obzira da li prelazite na veći ili manji), paket vam je odmah dostupan, a naplata vam počinje od datuma promene paketa – odnosi se na zaduženje mts pripejd broja. Na primer, ukoliko ste se 15. jula prijavili na neki osnovni paket, naplata paketa se vrši nakon 30 dana. Ukoliko 10. u narednom mesecu promenite paket, novi paket vam se naplaćuje od 10. u mesecu po novoj ceni, bez obzira da li ste prešli na veći ili manji paket.

Ukoliko se prilikom promene paketa naplata vrši preko zbirnog računa, usluga se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja.

Deaktivacija usluge iris GO

Prilikom demontiranja usluge iris GO, automatski se otkazuju i svi kupljeni dodatni TV paketi, kao i sve aktivne kupovine pojedinačnih naslova iz Video kluba.

Nakon deaktivacije usluge, biće vam naplaćen pun iznos mesečne naknade i TV sadržaj će vam biti dostupan do kraja meseca u kom je usluga deaktivirana ili do isteka 30 dana, u zavisnosti od tipa plaćanja.

Operativni sistemi za koje je aplikacija iris GO predviđena

Aplikacija iris GO dostupna je na Android (5.0 i više) i iOS (10 i više) operativnom sistemu, ali i za najnovije verzije pretraživača: Firefox (na Windows, Mac i Linux OS), Chrome (na Windows, Mac i Linux OS), Edge (na Windows OS) i Safari (na Mac OS).