• Za slepe osobe

    • Minuti

      • 40 minuta
        Besplatni pozivi u okviru mts mreže
      • 10 minuta
        Besplatni pozivi izvan mts mreže
    • 0 din.

  • Za gluve osobe

    • SMS

      • 300 SMS-ova

        U domaćem saobraćaju u okviru mesečne naknade

    • 120 din.

  • Ostale osobe sa invaliditetom

    • Minuti

      • 20 minuta
        Pozivi u okviru mts mreže, u okviru mesečne nadoknade
      • 5 minuta
        Pozivi izvan mts mreže, u okviru mesečne nadoknade
    • SMS

      • 25 SMS-ova

        U domaćem saobraćaju u okviru mesečne naknade

    • 60 din.

Potrebna dokumentacija

  • Original ili overenu kopiju rešenja o tuđoj nezi koju je izdao Fond za PIO ili Centar za socijalni rad
  • Potvrdu od Saveza slepih Srbije, u kojoj su navedeni broj lične karte i JMBG
  • Važeću ličnu kartu
  • U slučaju da osoba sa oštećenim vidom nije u mogućnosti da lično potpiše ugovor, to će moći da uradi svojim faksimilom ili, u njegovo ime lice sa ovlašćenjem overenim u sudu
  • Školska deca (u pratnji roditelja ili staratelja koji potpisuju ugovor u ime deteta) i studenti mogu da ostvare ovo pravo na osnovu Rešenja Komisije o razvrstavanju

Potrebna dokumentacija

  • Original ili overenu kopiju rešenja o telesnom oštećenju od 70% (Rešenje PIO), za korisnike koji imaju takvo rešenje
  • Korisnici koji nemaju rešenje o telesnom oštećenju treba da prilože original lekarskog nalaza otorinolaringologa iz kojeg se vidi da postoji oštećenje sluha od preko 90dB
  • Školska deca (u pratnji roditelja ili staratelja koji potpisuju ugovor u ime deteta) i studenti mogu da ostvare ovo pravo na osnovu Rešenja Komisije o razvrstavanju
  • Važeću ličnu kartu

Potrebna dokumentacija

  • Original ili overenu kopiju rešenja o visini i stepenu telesnog oštećenja koji izdaje Republički fond PIO
  • Važeću ličnu kartu
  • Legitimaciju za prevoz, overenu za tekuću godinu
  • U slučaju da osoba sa invaliditetom nije u mogućnosti da lično potpiše ugovor, to može da uradi lice sa ovlašćenjem overenim u sudu

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

Mesto za vaša pitanja

Pitajte nas

Pošaljite nam e-poštu na Korisničku podršku

Kontakt centar

Pozovite 0800 100 100. Tu smo za vas 24 časa dnevno!

Društvene mreže

Uvek smo vam dostupni na Fejsbuku, JutjubuInstagramu i Tviteru.

Poslovnice

Posetite naša prodajna mesta i saznajte sve što vas interesuje.