Dobro postavljena marketinška strategija za uspeh na tržištu

Od januara nastavljamo druženje na besplatnim radionicama u mts Biznis centrima i uz pomoć vrhunskih predavača, pokušaćemo da vas motivišemo da kroz različite teme i iskustva razvijate veštine za dalje poslovanje.

O tome kako da se suočimo sa izazovima poslovanja i kako da brižljivo planiramo strategiju u digitalnom marketingu, saznaćemo od Ane Mirković, suosnivača Instituta za digitalne komunikacije i uspešnog konsultanta za projekte digitalne transformacije i digitalnog marketinga u Evropskoj banci za obnovu i razvoj, organizaciji Save the children i savetnice za digitalno nasilje na projektima UNICEF-a dugi niz godina.

Čućemo zašto se mnogo priča o strategijama u svim segmentima poslovanja kompanija a posebno o strategiji u digitalnom marketingu. Ana će nam objasniti šta je strategija bazirana na 3I principima i kako da definišemo svoju poziciju na levku korisničkog putovanja, napravimo profil idealnog konzumenta, odaberemo prave kanale digitalne komunikacije i pažljivo prođemo kroz svaku fazu PROPEL modela.

Pozivamo vas da se prijavite na besplatnu radionicu 21. januara u 13h u mts Biznis centru u Beogradu i 29. januara u 13h u mts Biznis centru u Novom Sadu.

Povezane vesti

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

E-mail

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123

Zakažite sastanak

Izaberite prodajno mesto