Obaveštenje poslovnim korisnicima i partnerima

Poštovani,
Povodom novonastale zdravstvene situacije u vezi sa virusom COVID-19, obaveštavamo vas da kompanija Telekom Srbija preduzima sve preventivne mere i operativne aktivnosti kako bi obezbedila kontinuitet poslovanja i neometano funkcionisanje servisa svim svojim korisnicima i istovremeno zaštitila svoje zaposlene.
Neke od mera i aktivnosti koje smo već preduzeli u cilju zaštite naših zaposlenih na radu su: obustava službenih putovanja u inostranstvo, ograničen pristup stranim partnerima iz inostranstva našim poslovnim prostorijama, obustava svih većih okupljanja zaposlenih i održavanje sastanaka putem konferencijskih alata.
Kao društveno odgovorna kompanija koja brine o zdravlju zaposlenih, njihovih porodica, poslovnih partnera i društva u celini, uveli smo i niz dodatnih mera koje se naročito odnose na osetljive grupe zaposlenih, a sve u skladu sa preporukama nadležnog Ministarstva zdravlja i Vlade Republike Srbije. Neke od tih mera predstavljaju i rad od kuće sa alternativnih (rezervnih) lokacija uz strogu primenu mera IT bezbednosti i zaštite kako bi se obezbedio kontinuitet poslovanja u bilo kojoj situaciji.
U skladu sa implementiranim standardom ISO 22301 za upravljanje kontinuitetom poslovanja, naša kompanija će obezbediti funkcionisanje kritičnih servisa sa visokim nivoom raspoloživosti.
Imajući u vidu da je situacija sa kojom se susrećemo bez presedana i da predstavlja izazov ne samo za nas, već i na globalnom nivou, kao i da se posledice još uvek ne mogu do kraja sagledati, obavljanje poslovnih aktivnosti će se prilagođavati novonastalim okolnostima, preporukama i odlukama usvojenim od strane nadležnih državnih organa.
U slučaju bilo kakvih promena u nivou pružanja usluge u pojedinim segmentima, blagovremeno ćemo vas obaveštavati redovnim kanalima komunikacije. Upravo zbog potpunog obezbeđivanja kontinuiteta poslovanja, neće biti potrebno da se bilo šta menja u standardnim kanalima komunikacije i korespondencija će se obavljati uobičajeno.
Telekom Srbija će, kao odgovorna kompanija i pouzdan partner svojim korisnicima, partnerima i društvu u celini, nastaviti da ulaže napore i neophodne resurse kako bi obezbedila neometano pružanje kvalitetnih servisa. Verujemo da ćemo opravdati Vaše poverenje i biti siguran oslonac za Vaše poslovanje i u novonastaloj situaciji sa kojom se svi zajedno suočavamo.
Zbog toga Vam se još jednom zahvaljujemo na ukazanom poverenju i razumevanju.
Vaš Telekom Srbija